Applause

 
Har äntligen - efter många om och men - tagit tag i träningen. Känns fantastiskt. Eftersom jag försöker trigga mig mer till att träna och se resultat, fokar jag mycket mer på vad jag äter, när jag äter och inte hoppa över måltider. 
Eftersom jag sällan äter kött nu för tiden, har jag skaffat proteinpulver så jag får i en bättre mängd protein!
 
Var hos läkaren härom veckan och fick utskrivet medicin mot migrän också. Haft ett par rätt täta migränanfall senaste månaderna, så jag hoppas verkligen att en bättre kost, träning och mer rutiner gör susen. Tär så otroligt på ens energi och kraft att vara liggandes i migrän 2-3 dagar varje/varannan vecka.. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen! Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0