healthy

En av de första sakerna min pojkvän sa imorse var att idag gäller det, nu ska vi börja äta nyttigt igen och träna. Blir lätt så i början, att man tappar bort sig lite när det kommer till maten och väljer det enklaste vilket inte alltid är det godaste eller nyttigaste. Träningen, den ska vi inte ens tala om. För några år sedan tränade jag regelbundet, dansade, cyklade överallt. Mest av allt, så saknar jag dansen. 
Nu är det verkligen dags att bli fit och ta igen för all förlorad tid jag har i gymmet också! Ska bli så kul, ser fram emot min egna förändring som jag ska lyckas med!!
 


Kommentarer
laijnaloo

Vem saknar inte dansen? Typ gråter floder varje gång jag tänker på det...

2013-12-15 @ 16:47:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0